Nemajte strach, neuprednostňujeme ani jedno pohlavie. V úvode sme však chceli dať dostatočne názorný príklad toho, s čím sa môžete v akejkoľvek predajni stretnúť.
Či už tomu veriť chcete alebo nie, ochotný a ústretový personál je pre dobrú prevádzkáreň to najdôležitejšie!
TU JE SEDEM ZÁKLADNÝCH PRAVIDIEL, KTORÉ BY SA MALA RIADIŤ KAŽDÁ SPRÁVNA OBSLUHA:
1) Byť na zákazníka vždy príjemný, pôsobiť na neho profesionálne a vedieť s ním dobre komunikovať.
2) Zákazníka stojaceho pred vitrínou nenechávať čakať a premýšľať, oslovovať ho a aktívne mu produkty ponúkať.
3) Oznamovať zákazníkom, že v ponuke sú pravé, ručne vyrábané, cukrárske zmrzliny.
4) Radiť zákazníkovi, ktoré zmrzliny sú obľúbené a najviac sa predávajú.
5) Vy, ako zamestnávateľ, by ste mal predstaviť zamestnancom produkty a ich charakteristiky - ovocné, smotanové, zmrzliny z natur ovocia, bez mlieka, bez lepku, bez tuku, atď.
6) Správny personál taktiež ponúka zákazníkovi novinky - napríklad ochutnávkou druhu na malej plastovej lyžičke
7) zamestnanci informujú o možnostiach kúpy:
- viac druhov do kornútku, papierový kelímok (možné zdobenie posypom alebo toppingom)
- zmrzlinový pohár na mieste alebo TO GO
- ľadová káva
- zmrzlinový nápoj
JEDNODUCHO SPRAVTE VŠETKO PRE TO, ABY STE Zákazníkov zaujali. Chyť HO a nepustí: -)